Decyzje o wymeldowaniu
DECYZJA O WYMELDOWANIU
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego w Kołakach Kościelnych
ul. Kościelna 11, pokój nr 26
tel. (86) 2703026 w. 20
Wymagane dokumenty
Podanie o wymeldowanie napisane przez osobę wnoszącą / właściciela , najemcę lokalu , głównego lokatora /. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
- akt notarialny ,
- wyciąg z księgi wieczystej (nieruchomości , lokale własnościowe ),
- decyzja o przydziale lokalu ( tryb decyzji obowiązywał do lipca 1994 r. ),
- umowa najmu / w oryginale do wglądu /
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
1 do 2 miesięcy, sprawy szczególnie skomplikowane powyżej 2 miesięcy ( gdy trzeba wyznaczyć kuratora dla osoby nieobecnej).
Tryb odwoławczy:
Odwołanie składa się do Wojewody Podlaskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem Wójta Gminy Kołaki Kościelne. Odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy.
Inne wskazówki, uwagi:
Podanie powinno zawierać informacje o tym: kogo wymeldować, z jakiego adresu, od kiedy nie zamieszkuje (uzasadnienie przyczyn żądania wymeldowania), aktualny adres pobytu osoby, która ma być wymeldowana (jeśli jest znany)
Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10.04.1974r. – tekst jednolity Dz. U. Nr 87 poz. 960 z 2001 r., - Kodeks Postępowania Administracyjnego – tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 r.
Metryka strony