Zmiany w programie "Dobry Start"

Zmiany w programie Dobry Start!

Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołakach Kościelnych informuje, iż w dniu 15 czerwca 2021 r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Od 1 lipca 2021 r. realizatorem rządowego programu będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych, natomiast składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a wypłata realizowana będzie w formie bezgotówkowej na wskazany we wniosku numer rachunku.

Zgodnie z ww. rozporządzeniem wszyscy rodzice od 1 lipca mogą składać wnioski wyłącznie online: 

– przez Portal informacyjno-usługowy  Emp@tia,

– przez bankowość elektroniczną,

– przez portal PUE ZUS.

Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Kołaki Kościelne

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bogdańska

Data wytworzenia: 2021-06-22

Wprowadzający: Marta Koszykowska

Data modyfikacji: 2021-06-22

Opublikował: Marta Koszykowska

Data publikacji: 2021-06-22