Przetarg nieograniczony na dzierżawę pomieszczeń i wyposażenia oraz prowadzenie stołówki i kuchni szkolnej w Zespole Szkół w Kołakach Kościelnych z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności
Kołaki Kościelne, 27.07.2010 r.
ZSKK.341-2/10
Przetarg nieograniczony na dzierżawę pomieszczeń i wyposażenia oraz prowadzenie stołówki i kuchni szkolnej w Zespole Szkół w Kołakach Kościelnych z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności
Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Szkół im. abp. Romualda Jałbrzykowskiego w Kołakach Kościelnych,
ul. Kościelna 26, 18-315 Kołaki Kościelne,
tel. 86 270-34-81
Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kolaki.pl, http://bip.ug..kolaki.wrotapodlasia.pl/przet/.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1.Po wydzierżawieniu od szkoły pomieszczeń kuchni oraz stołówki Dzierżawca zobowiązany będzie do prowadzenia stołówki na następujących zasadach:
codzienne przygotowanie (zgodnie z normami żywieniowymi) i wydawanie obiadów dla żywienia zbiorowego dla uczniów i pracowników Zespołu Szkół w Kołakach Kościelnych od godziny 10.45 do godziny 13.00, z wyłączeniem dni wolnych od nauki. Wszelkie zmiany dotyczące czasu i terminów wydawania posiłków wymagają wcześniejszego uzgodnienia obu stron. Orientacyjna ilość codziennie wydawanych obiadów wynosi 150 szt. Liczba ta w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie, co może wpłynąć na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków.
koszt jednego pełnowartościowego obiadu dla ucznia może wynosić maksymalnie 6,00 zł brutto, z możliwością zakupu przez ucznia zupy (maksymalna cena zupy – 2,50 zł/szt) lub II dania (maksymalna cena II dania – 3,50 zł/szt).
Dla pracownika i osób innych wg własnej kalkulacji.
dla osób innych niż uczniowie objętych Programem „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania” cena posiłku nie będzie wyższa niż wyżej określona (lit. b).
minimalna miesięczna stawka czynszu nie może być niższa niż 200,00 zł brutto.
utrzymanie czystości i porządku na terenie stołówki i kuchni zgodnie z wymogami odpowiednich służb,
doposażenia na własny koszt wynajętego pomieszczenia w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej (urządzenia te pozostają przez okres trwania umowy i są po jej wygaśnięciu własnością Oferenta),
na własny koszt Oferent będzie przeprowadzał konserwacje, remonty bieżące i kapitalne urządzeń wydzierżawionych z częstotliwością zgodną z technologią użytkowania tych urządzeń.
na własny koszt Oferent będzie przeprowadzał niezbędne naprawy i remonty dzierżawionych pomieszczeń w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły,
Oferent, poza czynszem, będzie uiszczał opłaty stałe za liczniki oraz koszty opłat eksploatacyjnych takich jak: energia elektryczna (licznik), woda, (licznik), kanalizacja (wg wskazań licznika - zużycia wody), wywóz nieczystości (50% wartości faktur wystawionych przez wykonawcę usług), c.o. (wskaźnik zużycia ciepła w szkole /m2 dla ogrzewanej powierzchni dzierżawionej, tj. 100,00 m2 ustalony na podstawie kosztów zużycia ciepła za poprzedni sezon grzewczy) związanych z prowadzeniem działalności gastronomicznej z terminem płatności do 10 każdego miesiąca.
po zakończeniu umowy nastąpi komisyjny odbiór dzierżawionych przez oferenta pomieszczeń,
strony zastrzegają sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy, za uprzednim 3 miesięcznym wypowiedzeniem.
Oferent zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Oferent zobowiązany jest do zatrudnienia na umowy o pracę dwóch osób obecnie pracujących w kuchni w Zespole Szkół w Kołakach Kościelnych przez cały czas trwania umowy.
2.Łączna powierzchnia kuchni, stołówki wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi : 58,80 m2. Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku nr 1do SIWZ.
Szczegółowy wykaz sprzętu i wyposażenia znajdującego się w wynajmowanych pomieszczeniach zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
3 .Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
od 01.09.2010 r. do 30.06.2013 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.),
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.),
spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszego bilansu następujących elementów:
najniższa cena ofertowa brutto za przygotowanie jednego obiadu,
wysokość czynszu za najem stołówki i dzierżawę urządzeń/ brutto/ za okresy miesięczne
Współczynniki wag do w/w kryteriów wynoszą:
ceny za przygotowanie jednego obiadu – 80%,
wysokość czynszu za najem stołówki i dzierżawę urządzeń - 20%.
Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Zespół Szkół w Kołakach Kościelnych, ul. Kościelna 26, 18 – 315 Kołaki Kościelne w dni robocze (oprócz sobót) w godzinach od 900 do 1400 w sekretariacie.
2. Oferty należy składać do 06.08.2010 r. do godz. 10.00
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.08.2010 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół w Kołakach Kościelnych, ul. Kościelna 26, 18 – 315 Kołaki Kościelne w sekretariacie.
Termin związania ofertą:
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dyrektor
Janusz Grodzki
Metryka strony