Zapytanie ofertowe SG.271.6.2011 zamówienie publiczne na zakup i dostawę sprzętu AGD
Kołaki Kościelne, dnia 12.09.2011r.
SG.271.6.2011
Zapytanie ofertowe
Gmina Kołaki Kościelne z siedzibą w Kołakach Kościelnych, ul. Kościelna 11, 18-315 Kołaki Kościelne, tel. (86) 270-30-26, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 14.000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: zakup i dostawę sprzętu AGD w ramach zadania pn. "Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kołakach Kościelnych".
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu AGD do świetlicy wiejskiej w Kołakach Kościelnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zakup chłodziarek – szt 2
Chłodziarki - o pojemności 154 l, jednodrzwiowe o wysokości 88 cm
zakup kuchenki gazowo - elektrycznej z piekarnikiem – szt 1
kuchenka gazowo - elektryczna z piekarnikiem- wysokość 85 cm, szerokość 60 cm z piekarnikiem elektrycznym i z termoobiegiem
zakup okapu podszafkowego do kuchenki – szt 1
Zakup okapu podszafkowego do kuchenki - szerokość 60 cm, okap do kuchenki gazowo-elektrycznej
zakup kuchenki mikrofalowej – szt 1
Zakup kuchenki mikrofalowej - pojemność 25 l
zakup odkurzacza przemysłowego – szt 1
odkurzacz przemysłowy
Wykonawca w ofercie określi warunki i okres gwarancji na zamawiane meble.
Opis sposobu obliczenia ceny.
Podana w ofercie cena musi być wyrażona w walucie polskiej PLN cyfrowo i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym powinien podać cenę ryczałtową brutto zawierającą podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
Cenę oferty stanowi kwota podana na formularzu oferty.
Określona przez Wykonawcę cena oferty jest stała i nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy.
Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium cena – 100%.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oznacza to, że Wykonawca może również złożyć ofertę tylko na zakup chłodziarek lub zakup kuchenki gazowo - elektrycznej z piekarnikiem lub zakup okapu podszafkowego do kuchenki lub zakup kuchenki mikrofalowej albo odkurzacza przemysłowego.
wykonanie mebli lub tylko na wyposażenie w stoły i krzesła albo tylko na zakup żaluzji.
Oferta spełniająca wymagania Zamawiającego z najniższą ceną zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca, który zostanie wyłoniony spośród złożonych ofert zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.10.2011 r.
Opis sposobu przygotowania oferty.
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w przypadku składania oferty częściowej załączniku nr 1a, lub 1b, lub 1c, lub 1d, lub 1e do zapytania ofertowego. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną proponowanych mebli ze zdjęciem lub wycinkiem z oferty katalogowej wizualizującej produkt.
Termin związania ofertą.
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 20 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty należy składać:
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Kołaki Kościelne, ul. Kościelna 11, 18-315 Kołaki Kościelne z dopiskiem: „Zakup i dostawa sprzętu AGD”,
- złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Kołaki Kościelne, ul. Kościelna 11, 18-315 Kołaki Kościelne w godzinach pracy Urzędu tj. 730-1530 z dopiskiem: „Zakup i dostawa sprzętu AGD”,
- przesłać faxem na nr: (86) 270-30-26 z dopiskiem: „Zakup i dostawa sprzętu AGD”,
- przesłać elektronicznie na adres: gminakolaki@op.pl z dopiskiem „Zakup i dostawa sprzętu AGD”,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.09.2011r. do godz. 1200.
WÓJT
Barbara Wasiulewska
Załączniki :
1. Formularz ofertowy – szt.3.
2. Wzór umowy.
Metryka strony